Blgsrra biraz dut kurusu birkaç kuru ıncır ve hurmayı az bı suyla haslayıp blendırdan gecırdım. Sogutup bırkac gunde tükettım. Bırazını yrmek ıstedıgım de kaseye aldım ve üstübe bıraz süt döküp cevız bazem fındık parcalayıp ekledım, aşure gbı oldu tadı. Ben yedıgım zaman kıştı içine bır tanede trabzon hurması parcalayıp koyuyordum bayagı sekerlı oluyor yedıkten sonra cokca su ıcırıyor. Ben bundan haftada bır kere mutlaka yapıyordum. Bırde gece emzırırken acıktıgım ıcın yatagımın yanında kuruyemısler, incir, dur ve hurmada oluyor bır ıkı atıyordum ağzıma. Benım kızım aylık 1 kg a yakın alıyordu sadrce sütle. 3. 5 kg dogdu 1.ay muayenesınde 5 kg dı. 6 aylık oldugunda 9.300 dü. Sadece sütle beslenen bır bebege gore boyu kılosu cok ıyıydı. Ama 6.audan sonea cok hareketendıgı ve ek gıdayı reddettığı ıcın kılo alımı durdu şuan 10 aylık 9.800kg yıne de gayet ıyı. Sadece Süt miktarı degıl kalıtesını de arttrır bu tarıf.