Ebrusngl bebekler genelde zaten yarım saat emmez yani bazı bebekler memede kalmayı seviyor ama sizi emdikten sonra ağlamıyorsa huzursuzluğu yoksa bir problem yoktur. Bizim 4.ayda meme reddi olmuştu atak döneminde o zamanlar ben kucağımda emerken kafasını çevirdiği için yatarak emzirerek çözüm bulmuştum bence sizin bebişinizde bir sıkıntı yok kendinize stres yapmayın huzursuz değilse anne sütünün yerini hiçbir şey almaz kendi sütünüzden devam edin 🥰