Mrvll biz yeni girdik 15.ayına ve pskytr gittik herşeyi normal çıktı 6 ay bekle acele etme dedi.ama şuan dil terapstinden destek alın dedi haftaya randevu var.benim oglumda babildiyir ama düz baba,mama,meme dediği cogalmaya başladı…. Hiç mi düz söylemiyor gun içinde baba diye?yavaştan yemegi grnce acikinca mama demeye başladı,babasını goruncede ole…ama babildiyorda eskisi kadar değil.çok destek verin şarkı olarak diyin kelimeleri