atlasinannesi2 Babildama var o zaman korkmayın bu babildama sesleri arada da olsa düz baba ,mama,dede şeklinde söylüyorsa gelir kelime ….ama sürekli babildiyorsa bababababab onu bilemem… Kedi,kopek diyebiliyor görünce diyorsa kelime dir zaten.benim oğlumda 15.ayına girecek babildiyor kelime yok bu sorun da değil… Her çocuk bir değil ve çoğu çocuk böyle babildiyor 😁Dil terapistleri çok şey istiyor o zaman terapiye başlasın 18.aya kadar bekleyecegine…. İşaret edip,komut alıp,ismine tepkisi ve göz teması varsa hiç korkmayın derim