silaa66 İstanbul’da değilim, depremin olduğu zaman eşim dolapları, kitaplığı sabitledi. Özellikle yatak odasındaki çok önemli, yatakla dolap arasında bir boşluk kalır hayat üçgeni olabilir diye düşündük. Odaya bir çanta yapmıştık, su koymuştuk. Biz en üst kattayız deprem anında inme ihtimalimiz yok. Allah korusun elimizden başka da bir şey gelmez zaten.