silaa66 Ben önce evde fazla gördüğüm her şeyi kaldırdım. Kendime yer açabilmeme ya da o an hızlı davranmama engel olacak her eşyamı kaldırdım. Kapılarımı hiç kapatmıyorum. Eşyalarımı sabitledim. Duvarlarımı kontrol ettirdim. Çoğu büyük eşyamı it çek yaparak üçgen boşluğu oluşturdum. Ama o an olduğunda bunları soğukkanlılıkla yerine getirebilir miyim bilmiyorum. Oğlum uyurken kapıya çöp atmaya bile çıkmam, kapı komşuma tabak vermek için bile evin dışına adım atmam. İlk yapmamız gereken bu düşüncelerle yaşamayıp sağlıklı bir zihin oluşturmak ama yapamadım. Deprem sonrası zamana göre daha iyi olsam da hala kafamda ya olursa fikri dolaşır.