MerveZeynep45 BİM’in iki tane bezi var Jenny willy olanı oğluma 8-9 aydan sonra kullandım gayet memnun kaldım. Bir de agu Baby var onu da aldım öyle günlük bir iki saatlik bağlamalarda kullandim.
Şimdi yenidoğan bebeğim var sleppy kullanıyorum yine Jenny willy kullanmayı düşünüyorum ilerde elimdeki bezler bitince