berkinannesi_ aynı şeyleri şuan bende yaşıyorum ama benim bebe daha 10 aylık. Şu 2 3 gündür sürekli üzerimde, benimle çekişiyor resmen. Kızıyorum hemen bağırıyor. Yada pazara gidelim pazarcılar bağırınca onlara karşılık benim kızda bağırıyor. Bebek arabasına binmiyor ayağa kalkıp öyle gidiyor. Tuvalete bile gidemiyorum kapıya geliyor içli içli ağlıyor. Yemek yedirtmiyor. Daha 5 10 gün öncesine kadar mülayimdi benim bebeğim çok uslu bir çocuktu 🥺🤦