Doğduğundan beri akıllı sakin bir bebekti nasıl 1 yaşına girdi ömrümü tüketti yerine başka biri geldi sanki mızmız herşeye ağlıyor ama herşeye mutsuz hiçbirşey yemiyor uyumuyor özellikle geceleri çok sık uyanıyor kendi kendine oynayan bebem artık oynamıyor bende hiç ayrılmak istemiyor wc bile gidemiyorum sizde durumlar nasıl 1 yaş anneleri