simsimum öyle tabikide işleri zor ama bu grevleri mesai saatinde yapmak yerine boş olan izinli olan doktorlar dönüşümlü yapsın illaki yapcaksa ses duyurmaksa amaç bir şekilde duyurulur bilemiyorum yani herşey o kadar saçma sapan bir hal aldı ki ülkede bişey diyemiyorum artık herkes hakkı meyse onu alsın ne diyim