Bir sağlıkçı olarak hak veriyorum. Ne sıkıntılar yaşanıyor inanamazsınız. Test sonucu yüksek çıktı diye hemşire dövenm mi dersiniz. Çocuğunun cinsiyeti için doktor döven mi artık hastanelerde çocuk cinsiyeti söylenmemye başladı sırf bu olaylar yüzünden. Kan veriyor kadın damarı ince derin eşi karımın canını acıttın diye personele şiddet uyguluyor böyle aşağılık insanlar var