Asdfasdf- benım kızım erken ayaklandı 6. Ayında koltuk kenarında tutunup duruyordu. 10. Aya kadar yanyan yürüdü öyle. 10. Ay da bagımsız bi kaç adım attı ve bunu bıraktı. 1,5 ay kadar bunu tekrarlamadı. Hatta yürümeyi unuttu diye telaşlanmıştım o dönem😅 1yaşa doğru bende kalk kız yürücez dedim elini tuttum cesaret verdim bıraktım tuttum bıraktım tam düşcekken tekrar tuttum defalarca. 1 hafta sonunda basladı yürümeye. Ama benım kızımda cesaret edemediğini anlamıştım ben o yüzden. Aktif olarak yürüdü ama sonra 15 aylıkken kaydı düştü. Günlerce yürümek istemedi. Doktor doktor gezdik ayagına ne oldu diye. Meğer psikolojikmiş. Sonra tekrar cesaretlendirdim işte aynı yöntemle. O dönemde kur kur kafada delirmiştim. Neden bıraktı yürümeyi nasıl öğretcem tekrar diye.