Benim kızım hiç yürümek istemiyordu emekleyerek işini görmek daha kolayına gidiyordu bı ara çok ustelemistim baktimki geri tepiyor kendi hâline bıraktım illaki bir gün yürüyecek diyerek, bir akşam kendi kendine bana doğru yürümeye başladı. Herşeyin bir vakti var gerçekten