momybaby tamam da acil hayati bir sorunu olanlar için anlık müdahale yapılan bir yer aslında, o an ateşini düşürüp polikliniğe yönlendirmeleri gerekir. Teşhis koymak zorunda değil. Bu yüzden kimseyi sikayet edemezsiniz. Ama bizler tabi normal poliklinik gibi hizmet bekliyoruz acilden. Acilden acile göre de değişiyor tabi bazıları bakıyor her şeyine.