Merhaba anneler dün 6 aylık aşımızı yaptık ve akşama doğru 40 derece ateşle hastaneye gittik ateş düşürüldü eve gönderdiler bizi bugün sabah içime sinmedi kızımı kendi doktoruna götürdüm ve kan tahlilleri yapıldı enfeksiyon değeri 0-5 değerleri arasında olması gerekirken 108 çıktı bunu yaşayan annelerimiz oldu mu tavsiyelerinize ve dualarınıza ihtiyacım var 🤲🏻