Melek1616 ElifB 11 aylığız kalkmaya çalışıyor yarıya kadar kalkıyor sonra kendini bırakıyor bazende tutunup kalkıyor biz koltuğun kenarına koyarsak adımlıyor
Madamehappyyyyy Freddiemercury Benim oğlum hiç dönmedi oturdu sonra popo üstü ilerledi 1-2 ay şimdi hem normal emekliyor hem popo üstü 11ay 16 günlük kenarlardan tutunarak yürüyor.