iki_prens_annesi_ Melek1616 22 aylıkken direk tutunmadan kalkmaya başladı yerden destek alarak ama tutunarak da kalkiyodu tabi 22 ay öncesi yoktu maalesef ben kaldirirdim hep
ElifB iki_prens_annesi_ Bizde 19aylıgız yeni poposunun üstünde emekliyor ne zaman yürür bi fikrim yok
iki_prens_annesi_ Melek1616 tam olarak hatırlamıyorum ama 1 yaşından sonraydı onu biliyorum 13 14 ay olabilir
Melek1616 iki_prens_annesi_ sadece oturuyor bide ara ara popo üstü yavaşta olsa gitmeye başladı yattığı yerden falan kalkamıyor
iki_prens_annesi_ Melek1616 benim oğlum da öyleydi üzülmeyin zamanla herşeyi yapiyolar şuanda 4 yaşında bı sorunu yok ama çok pratik değil mesela arkadaşı merdiveni 2 dkda çıkarsa o 5 dkda çıkar gibi gibi
iki_prens_annesi_ Melek1616 tam anlamıyla 9 ayını doldurunca düşmeden oturmaya başladı ondan önce oturuyordu ama arkaya dusuyodu sürekli
Melek1616 iki_prens_annesi_ düştüğünde ellerine yere koymuyordu dimi yana düştüğünde falan sanki boşluğa düşüyor gibiydi
annnekuzusu Freddiemercury vala canım benim hiç umudum kalmadı dedim asla emeklmez bu saaten sonra bizde dün 9 aylık olduk bı yerden yavaşça emekliyor öyle sevindim ki şaşırdım geç de emekleye bilir değişir
Melek1616 ElifB 11 aylığız kalkmaya çalışıyor yarıya kadar kalkıyor sonra kendini bırakıyor bazende tutunup kalkıyor biz koltuğun kenarına koyarsak adımlıyor
Eloysa Freddiemercury emeklemek bir kilometre taşı değil kafanıza takmayın istemiyor sevmiyor olabilir zaman tanıyın belki de direkt yürür ya da bir süre sonra emekler bırakın kendine özgü gelişimini sergilesin
Zumra70 Freddiemercury 10 aylık süründü 11 aylık emekledi 13 aylık yürüdü acele etme zamanı gelince hepsini yapıyor oğlumda sevmezdi hiç yüz üstü yatmayı herhalde emeklemeden yürüyecek dedim zamanı gelince hepsini yapti
ugrakyagiz Freddiemercury 4 disimiz var 2 tane yan dişler yolda biri patlamak üzere 10 ayligiz emekleme yok evim soğuk diye yerede birakamiyordum bakalım ama yurutecle heryere gider geçemediği yerlerden yuruteci elleriyle kaldırıp gidiyor