Valla bizde aynıyız anne oğul ilişkimiz çok kötüleşti bazen beni yok sayıyor ne varsa baba herşeye ağlama herşeye kızma bizde de kardeş var ondan kaynaklı mı acaba bende çok çıkmazdayım ne yapacağımı şaşırdım benimki hiç birşey yapmak istemiyor ilişkimizi nasıl düzelticez şaştım kaldım