Deletedmom_109 _The_ANA_ yaa şimdi fiyatları yüksek biliyorum ama ben mitu xiaomiyi öneriyorum. Çok güvenilir kendi ağırlığına göre yön değiştirdiği için denge işini de kavrıyor. Düşme ihtimali çok düşük.
_The_ANA_ Deletedmom_109 1 numara xiaomi muadili. Bununla ilgili çok fazla pozitif yorum var. Açıkçası bir scootera o kadar para vermem. Ama öneriniz için teşekkür ederim.
sadekahve_bitter _The_ANA_ decathlonun küçük scooteru var abiden kalma onu kullanıyoruz Burdan da 3 ışıklı galiba
Uykusuzanneler _The_ANA_ Yok yok 2 3 senedir kullanıyoruz en ufak bir problem ben şahsen yaşamadım. Trendyoldan almıştık 🤗