_The_ANA_ Kızlar oğluma scooter alacağım Sizce hangisi? Görseldekilerden kullananlar varsa yorum yaparsa sevinirim. 1 2 3
_The_ANA_ demetersoy 1 numara xiaomi muadili. Şahsen xiaomi ye o kadar para vermem. Benimde aklım 1 numaraya daha çok gidiyor.
Uykusuzanneler _The_ANA_ 3 numara var bizde oğlum 8 yaşında kullanıyor kızımda 2.5 yaşında o da hevesleniyor sürmeye çok kullanisli tavsiye ederim 🤗
_The_ANA_ Uykusuzanneler Öyle mi ben en çok onun hakkında negatif yorum gördüm de ondan sormak istedim. Herkeste görüyorum ama sağlam olmadığına dair çok yorum da var.
Dolores _The_ANA_ bunları bilmiyorum ama biz decatlondan aldık. Direksiyonu bisiklet gibi ve güvenliği yüksek tavsiye ederim 😇
Dolores _The_ANA_ evet, çünkü piyasadaki uygun fiyatlı scooterların direksiyonları dönmüyor. Çocuğun sağa veya sola tüm vücudu ile manevra yapması gerekiyor. Ay anlatabildim mi bilmiyorum 😀
Uykusuzanneler _The_ANA_ Yok yok 2 3 senedir kullanıyoruz en ufak bir problem ben şahsen yaşamadım. Trendyoldan almıştık 🤗
_The_ANA_ Dolores Evet evet anladım. Ama zaten aslında olması gereken de o. Uygun fiyatlıların değil iyi markalarında bir çoğunda aynı özellik var. Bisiklet gibi sağa sola dönmesi scooterda denge problemi yaratabildiği için o şekilde üretiliyor artık😊