Benim bebeğim de 35 haftalik doğdu tüp bebek tedavisiyle oldu yatarak hamileligimi gecirdim ciger gelişimini tamamlamadigi için bir hafta kuvezde kaldı çok zor bir süreç o bir hafta geçmek bilmedi eve zor girmiştim bebeğimi hastanede bırakıp gelmek en zoruydu hiç bir şey teselli etmez insanlar gözüne batar benim öyle olmuştu kendi halime kalmak istemiştim oğlumu düşünüp sütümü sagiyordum ona yapabileceğim tek annelik oymuş gibi geliyordu oğlum şuan 9 aylik oldu cok şükür Sare bebekte en kısa sürede toparlar annesinin kollarına kavuşur inşallah geçmez gibi geliyor ama geçiyor 🌸