motherofLeyla ahahah, aynen o bakışları yok mu?! Artık önünde çikolata dondurma falan yiyemiyoruz. Bardağımiza bile ortakçı çıkıyor. 😆 Ek gıda meselesine gelirsek, kilo artışı tatmin edici değilse, bir de mama ile besleniyorsa başlatır genelde doktorlar. Aksi takdirde 6 ay dolana kadar beklenir. Siz de değerlendirirsiniz doktorunuzla 🤗