benuykukadiniyimm Ktiryaki mustela,fito,hametan,desitin,kantaron yağı bunların hepsini kullandım hiç biri fayda etmedi en son travazol aldım öneri üzerine bir tek ondan fayda gördüm. Tabi ki bebekten bebeğe değişkenlik gösterir
zeynepugrl Ktiryaki kızım 3.5 aylık doğduğundan beri sebamed kullanıyorum şimdiye kadar pişik olmadı hiç
Ktiryaki benuykukadiniyimm araştırdım ama sanırım kortizonlu bı krem bebekler için kullanılmamalı özellikle iki yaşından küçükler için falan yazıyor başka bı pişik kremi araştırın isterseniz
Aynenkanka benuykukadiniyimm büyük hata, travazol kortizonludur ve dr kontrolünde kullanılmalıdır bebeğinize zarar verir kullanmayın lütfen☹️
Ece34 Ktiryaki canım bir şey yoksa sürmüyorum her zaman açıkcası ama pişikte al dene mutlaka 👍inşallah şifa olur bize oluyor.
Aynenkanka Ktiryaki sudocrem inanılmaz katkı maddeli bir krem zaten kullanma at gitsin. Weleda calendula krem temiz içeriklidir illa kullanıcaksan bunu al. Doğal papatya suyu pişiğe birebir geliyor muhakkak edinmelisn. Mayıs papatyası
benuykukadiniyimm Aynenkanka başka hiçbir şey fayda etmiyor bide yaz ki çok tahriş oluyor kullanmasam
Aynenkanka benuykukadiniyimm 3 gün, günde 3 kere mercimek tanesi kadar maksimum sürülmeli travazol, size bunu doktor mu önerdi kendiniz mi direkt bir yerden duyup da aldınız. Zararını bilseniz pişiği tercih edersiniz inanın bana direkt hormonlara oynuyor bu krem bebeklerde bu nedenle dr kontrolünde kullanılmalı demiştim. Pişiği tedavi etmek yerine pişiğin sebebini bulmanız daha doğru olmaz mı?
benuykukadiniyimm Aynenkanka tabi olur ama bezini değiştim bissürü krem sürdüm hatta yıkadım bile ıslak mendil kullanmadım ki kullanırken bile yıkayıp kullandım ama ne kullandıysam fayda etmedi ama bu önerinizi dikkate alacağım çok teşekkür ederim
Aynenkanka benuykukadiniyimm tamam işte bir sürü krem sürmek krem denemek çözüm değil. Çocukta belki mantar var belki bakteriyel bir durum var bilmiyorsanız kremler daha çok besler siz iyisi mi bir dermatolojiye görünün ben şahsen öyle yapardım🙏