Ktiryaki dediğiniz kremde kortızonlu olduğu için maalesef şuan onuda kullanamam en fazla 5 gün kullanın dediğine göre benim kullandığıma benzer bir krem onuda sürekli kullanamıyoruz.. daha doğal çözümler arıyorum kortızonlu olanlar gerçekten çabucak geçiriyor ama sürekli kullanamıyoruz. Günde iki kez yıkıyorum boynunun altını sürekli siliyorum kendi evim direkt güneş alıyor diye annemlerin evine geldim 1 aydır burda kalıyorım ama yinede geçmiyor