Cihangr Satiii üzerinde emziriyorsunuz meme reddi yaşamıyor ağlamıyor krize girdiğinde susuyor. İlk aylar topun üzerinde uyudum desem yeridir devamlı onda emziriyordum yoksa iki çekip ağlıyor du
Satiii Cihangr emmeyle ilgili sıkıntımız yok çok şükür kucakta ayakta yatarak her şekilde emiyor sadece gazı olduğunda emerken sancı gelince ağlayarak bırakıyor
Cihangr Satiii ilk başlar şeker atıldıgını bilmiyordum sonra attım zaten azıcık atılıyor şeker ama şeker atınca kaynarken köpükler çıkıyor demekki daha etkili diye düşündüm
Cihangr Satiii aynen bizimkide sancıdan emmezdi zaten ama ağladıhında susuyor yani ona ragmen hiç bebeğimi ağlatmadım yani top sağolsun