Bizde 18 günlüğüz benim oğlum da aynı anlattığınız gibi. Gelişimi iyi dedi doktor, günlük en az 6 7 bez değiştiriyoruz demekki aç da değil ama işte dediğiniz gibi özellikle akşamları bi gaz sancısı tutuyor nasıl bağırıyor yavrum. Allahtan her akşam olmuyor yoksa kafayı yerdim. İki tane gaz damlası kullanıyoruz maflor ve sab simpflex. Gün içinde ağladığında emziğine bi damla sab simflex damlatıyorum emerken sakinliyor. Dün gece az daha acile götürecektik çok ağladı. Karnına sıcak havlu koyduk, banyo yaptırdık, ayaklarının altına karnına masaj yapmaya çalıştık (bağırmadığı zamanlar), örtünün üzerine koyup salladık vs vs. Bas bas bağırarak ağlarken memeyi veriyorum susuyor ama çok kısa emiyor sonra ağlayarak bırakıyor memeyi. baktık olmuyor biz giyinirken annemin kucağında sakinledi uyudu götürmedik. Doğumdan beri annemdeyim artık evine geçecektim oğlum böyle yapınca gözüm korktu kaldım yine 😔