Seden benimki de öyle ya oyun sarmıyor bir yerden sonra . Çizim yapmayı sever, tablet oynuyor bazen, etkinlik kitaplarıyla idare ediyor boya vs öyle geçiyor işte evdeyken😂 tabi ayakta olduğu süreleri bahsetmiyorum bile günün çoğu ayakta hareket halinde