Benim kızımda 4 buçuk yaşında, 2,5 yaşından beri anaokuluna gidiyor bu 3. Okul yılı olucak ve seneye de anaokuluna devam ettirmeyi düşünüyorum. Sıkılıyor diyenler çocuk oyun oynamaktan, etkinlik yapmaktan, arkadaş edinmekten neden sıkılsın Şuan tatil diye sürekli okul ne zaman açılacak heyecanında hiçte sıkılmıyor ve gelişimi oldukça iyi her sene farkı görebiliyorum bir önce ki seneye göre