@Arzu_455 çoğu doktor 2 ay olduktan sonra gece kendisi uyanmıyorsa siz uyandırmayın diyor beslenme için bende öyle yaptım gece uykularımız o yüzden uzundur şuan 8 buçuk aylık gece ya hiç uyanmaz sabaha karşı uyanır yada 1 kere diş dönemi hariç şuan hareketli dönem olduğu için 300 gram alması normal benim kız 5 aylıkken 200 gram almıştı o zaman bile doktoru normal demişti dönmeye çalıştığı için elleri kolları sürekli hareket ettiği için gündüz iştahı yerinde ise gece uyandırmayın zaten 1 yaşından sonra gece beslenmesini kesin diyolar bizimde kilomuz 8640 boy 74cm