Arzu_455 1 ayda 300 grama mi az dedi doktorunuz? Saçmalamış çok net söylüyorum. Bu aylarda artik cook normal hareketlendikleri icin kilo alimi dusuyor zaten duşmemesi anormal bir durum. Eğer gelişimi ile ilgili bir sorun yoksa, huzursuzlugu yoksa uyandirmaniza hiç gerek yok. Benim kizim 9 buçuk aylık mama almıyor emdiği için çok sık uyanıyor ona rağmen son iki ayda 500 gram aldi doktor maşallah kilosu ve kilo alımı çok çok iyi dedi.