Bebeğim 4 aylıkken yüzde aşırı kızarıklıklarla buna yakalandık devlette alerji dediler alerji dr a randevu açtılar 1 ay süreyle 5 aylıkken alerji druna gittik alerji testi yapırlar koldan. Çok şükür temiz çıktı immünoloji yani çocuk alerji doktoru atopik dermatit teşhisi koydu ama kızarıklıklar çok fazla ve asla gitmiyordu HİPOKORT diye kortizonlu bir krem verdi düzenli kullandım 1 hafta sonra 1gün var 1 gün yok onbeşgün. Sonunda geçti ve geçtikten sonra LAROCHE-POSAY önerdi sürekli nemlendirmem lazmmıs 11 aylık olduk bu kremide kullandım BİODERMA ATODERM de kullandm ikiside çok iyi geldi .