Bebeğim bir yasinda yaklaşık dört aylıktan beri cildinde minik minik kizariklar var ama son zamanlarda giderek artti ve büyüdü kaç kere doktora götürdüm hiç fayda etmedi egzama dediler bol nemli tut işte pamuklu giydir fln fistan hepsini yapıyorum ama fayda yok napicm bilmiyorum şampuanı da değiştim daha napabilim bilmiyorum çok canımı sıkıyor bu durum başına gelen varmı kızlar deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim hiç geçmiyorlar git gide cogaliyorlar hatta dahada ilerlemesinden korkuyorm siz neler yapıyorsunuz egzamayla nasıl basacikabiliyosunz lütfen yardımcı olun