garip gelecek belki ama benimde oğlum 2 aylıkken öyle bi atak geçirdi memeye koyduğum da kendini ittiriyordu ben onunla konuştum dedim ki ağlamana gerek yok istemiyorsan vermem süt ama istediğinde de birazcık mırıldanabilirsin dedim, bebek daha ne anlar o diyen zihniyete kapak oldu Şuan acıksa da ağzını acıyo emiyo acıkmasa da uykusu olmuş oluyo zorlamıyorum zaten acıkınca mutlaka emer yıpratmayın kendinizi :)