Benim kızım 4 ay atağında meme reddi yaşadık üstüne rahatsızlandı burnu tıkandı fizyolojik serumla açtım uyku arasında emzirdim ben uyudugunda alıp memeye koyuyordum bide uyanırken uyanıkken asla emmiyordu zor bir durum bazende yastığa yatırıp mememi sarkıtıp veriyordum gündüz teklif ediyordum sık sık zorladım asla sagdigimi kaşıkla verdim sonunda memeye donuyolar sakın kalın pes etmeyin emizik biberon kullanıyorsanız bir süre ara verin kaşıkla besleyin geçici bir durum her 2 saate bir sağım yapın bebek emmezse üzülmeyin tekrar geri donuyolar 🤗