[silindi] Benim bebeğim 4 aylık, bizim hem park yatağımız hemde büyük karyolamız vardı. İlk zamanlar aynı odada park yatakta yatıyordu ama onda yatmayı sevmedi. Bizde odaya karyolasını taşıdık onda uyuyordu. 1 hafta annemde kaldığımda yanımda yatırmak durumunda kaldım ve aşırı alıştım. Anne yanı almaya karar verdik ama gözümüze küçük ve kısa süreli kullanış sağlar gibi geldiği için koca karyolanın yan korkuluklarından birini söküp karyolayı bizim yatakla birleştirdik 😅 Şuan o şekilde uyuyoruz, gece ikinci emmeye kalkışında da yanıma alıyorum, o da bana dokunarak uyumak istiyor zaten. Başka odada yatırma düşüncesi beni şuan aşırı tedirgin eder. Uzun bir süre daha bu şekildeyiz sanırım 😊