Merhaba güzel anneler, kızım 2. Haftadan itibaren kendi odasında yatıyordu zaten sık uyandığı için geceleri çoğunlukla yanındaydım alıştık telsiz aldık falan rahat oldu büyüdükçe gece 2 defa kalkmaya başladık emzirmek için. Şimdi 47 günlük olduk şehirdışına eşimin ailesine 3 gün kalmaya gittik orada aynı odada yattık gözümü açınca hemen kızımı görmeye alıştım şimdi nasıl tekrar ayrı yatacağım diye düşünmeye başladım, ayrı yatmaya alışmışken devam et ilerde rahat olur mu dersiniz yoksa beşiğini kendi odamıza mı taşımalıyım fikirlerinizi almak istedim :) kendi odası da çok rahat aslında gece gittiğimde emzirmek alt açmak çok rahat oluyor bizim odaya alsam o biraz zor olacak gibi sadece