Abdisumeyye mhramom evet canim ya herşeyi ağzına götürüyor bayagi rahatsız oluyor kaşinmasindan bakalım ne zaman çıkartırsa
Asiye1102 berosunannesi ben dentinox jel kullanıyorum gerçekten rahatlatıyor damaklarını mentollü elma aromalı gibi bir tadı var merak edip bakmıştım aksjjs
Ilkbebee mhramom çıkarır bakmayın herkese 4 aylıkken çıkardı kardeşim. Genele bakıp imkansız sanıyorlar. E çıkarmış işte miniğiniz maşallah tatlı tatlı yesin inşallah her şeyi
mhramom Ilkbebee işte ben diyorum diş çıkarıyor anlamıyorlar inanmıyorlar sanki çocuğumu benden iyi bilecekler
CansuZeynep2 Benmde kizimda 4 ayinda cikdi disi suanda 4,5aylik ve 2 disi var.bende cok sasirmisdim daha cok erken dedim..elleri hep agzinda cok sinirleniyor agliyor
Dry_cn mhramom 1 tanesi patlamış sanki hatta oy kuzum canı acıyordur normal huysuzluk benim kız da çok fena durumda patlasa kurtulsak diye hergun umutlaniyorum canım
mhramom Dry_cn evet ya ağrı kesici ile abca durdurabiliyorum yine de huysuz diş jeli falan bi işe yaramıyor uyumuyor emmiyor off valla zaten bebeğim kolikti o tam geçti dedik şimdi bu