Oburiks Sinemalin günde bir ölçek kullandık kullandığımız zamanlar şu an sadece karadut ozu kullanıyorum
Elisa0301 Csipahi ben hünnap marka keçiboynuzu pekmezi veriyorum kaynanam kendisi de pekmez yapıyor sekeroancarindan ondan verebilir miyim bilmiyorum
Yusufunannesi97 Csipahi ben 6 aydan beri tarım Kredi kooperatifleride satılan doğal keçi boynuzu özü var onu veriyorum oğlum da seviyor tadıni mennun kaldım öneririm hem ulaşımı kolay hemde doğal ve soğuk sıkım
Mlk026 Yusufunannesi97 canım keçiboynuzunu araştır istersen erken ergenliğe yol açtığı hakkında araştırmalar var özellikle erkek çocuklarında önerilmiyor
ekmekarasibal Csipahi arifoğlunun organik pekmezi soğuk sıkım şeklinde yapılmış. İlave şeker yok. Baya araştırdım bilinen markalar soğuk sıkım şeklinde yapmamıştı. Arifoğlunun üzüm pekmezini aldım ben de. Tadı da gayet iyi
Noname21 livanurvealpinannesi61 bu yanlış bilgi çocuğunuzun dişi daha rahat çıksın diye eczaneden aldıgınız en basiti tetagilin içinde bile karadut özü vardır
livanurvealpinannesi61 Noname21 bana çocuk doktoru direk vermek zararlı demişti ilaç VS de olabilir ben direk vermekten bahsettim..