Melike20 çok normal hiç müdahale etmeyin benim kızımda elini emiyordu sonra bıraktı 6 aylık olunca ayaklarını emmeye başladı 🫣 ve hiç emzik tutmadı. Ellerini ve ayaklarını kimseye öptürmüyorum o yüzden öpen olursa da gel annecim ellerimizi yıkayalım ağzımıza sokmayalım diyorum kibarca anlasınlar diye