Denizanne ben de 5 aylıkken mamaya başladım her mamayı denedik, 5 çeşit biberon denedik. Nuke un biberonu ile ilk kez sma içti. Sonra avent natural biberonla aptamil içti. Ama ara ara yine hiçbirini içmedi. Şu an aptamil ve sma elimde duruyor mesela 2 hafta önce aldık yine içmiyor. 1 yaşında bu arada. Sevmedi yani bizim :( arada golden goat falan içti sonra onu da bıraktı