gezgin_anne neden olduğunu bilmiyorum bir sürü kıstas var katılım endeksi olayı yeni çıktı mesela şirket faiz kullanıyor mu alkol domuz vs haram maddeler ticaretini yapıyor mu gibi bunlardan birine olursa katılım endeksine uygun değildir olarak bilgi veriliyor. Ben sizin yerinizde olsam halka arza girmem bir kere şu süreçte çok riskli ve giriyorsunu para 4-5 gün boşta bekliyor ve tavan olacağının garantisi yok bence az az güvenilir hisselerden başlayın. Yanlış anlamayın ama şu ara sizin gibi çok fazla bilmeyen insan borsaya giriş yaptı böyle dönemler hep çok risklidir. Bu dönemlerde büyük balıklar kazanır küçükler genelde kaybeder.