gezgin_anne Ben katılıyorum halka arza, güzel de getirisi oldu/oluyor ama hepsine katılmıyorum tabiki öncesinde şirket hakkında Araştırma yaşıyorum ayrıntılı. Neden halka arz açıyor, gelen para ile ne yapacak, piyasa değerinin üstünde mi vb.. Şimdiye kadar güzel de kazandım çok şükür. Yalnız bazı bankalar istediğiniz miktarın %10’unu veriyor sadece. Midas’ta açılan halka arzlarda şimdiye kadar ne kadar istediysem o kadar aldım.