Nily Üşütmüş olabilirsin,kendini yorup zorlamış da olabilirsin.Bir de Dikiş yerini kapatacak Yüksel bel pamuklu iç çamaşırı giymeni tavsiye ederim.Ben 1-2 hafta her gün duş alıp,fito krem sürüyordum.Çok çabuk geçti.Sadece üşütmeden dolayı sızlama oluyordu Gerçi bazen hala oluyor 😆Eğer kızarıklık ciddi devam ederse doktora bir gözükün derim.
Bebişe gelince kızım 10 aylık oldu.bıngıldağında hala şişlik olur.Çok bağırdığında, ağladığında falan olur normaldir dedi Doktorumuz.Zamanla geçer inşallahh