Nily Kizlar iki sorum var ayri post acmak istemedim:( Sezeryan dogum yaptim 27gun once. Dikis yerimin bir bolumunde deri altinda bir sislik var yeni olusmus sanirim cunku surekli kontrol ederdim ilk kez dun farkettim. Gecer biseymi bu? Baisna gelen oldumu İkinciside bebegmn basini severken bingildak degilde daha ust kisimdaki kemiginin biraz kabarik oldugunu farkettim. Acaba sizler boyle bisey farkettinizmi hic? Elimi uzerinde gezdirirken anladim.kafa yapisiylami alakali acaba? Tesekkur ederimm
deletedmom4842 Nily İlk sorunuz hakkında bilgim var sadece o şişlik zamanla geçiyor bende de olmuştu. Ayaklarınızı sıcak tutun.
NurefsanBahar Nily ikinci sorunuzu da ben yanitlayayim. Benim kizim da oyleydi. Simdi 4 bucuk aylik hafiften duzelmeye basladi. Kemikler yerine oturdukca duzeliyor. 😊 meraklanmayin.
Gfrn Nily ilk soru bende de aynısı oldu canım bir süre sonra dikişin etrafı da şişebilir kızarırsa sulanırsa kanama olursa doktora git bende enfeksiyon oluştu bu şekilde doktor şişlik normal bir iner bir şişer dedi 2.soru hakkında bilgim yok 30 gün olmadan bebişi yenidoğan doktoruna kontrole götürmen gerekiyor o zaman sorabilirsin ki zaten bakıyor baş çevresini ölçerken başını da inceliyor gösterirsin o zaman
Nily deletedmom4842 tesekkur ederim🙂 okadarda dikkat ediyorum Korktum bian oyle sislik olunca:( insallah kisa zamanda gecer
Nily NurefsanBahar yaa oylemi valla İcim rahatladi. Doktoruna sorucam gerci kontrole gidince ama yinede icime bi kurt dustu o ne dedim oyle. Geciyor diyosunuz yani. İnsallah oyle olur
NurefsanBahar Nily iciniz rahat etsin, sorun yine gittiginizde. 😊 bende korkup sormustuk bu ne diye sikinti yok kafatasi tam.olustugunda hicbirseyi kalmayacak demistim.hakikaten yavas yavas kayboluyor.
Nily Gfrn canm 4gun sonra 1ay kontrolu var zaten goturunce sorucam Mutlaka doktoruna. İnsallah birsey degildir Dikis yerleri icinde umarim dedigin sey basima gelmez cok korkarim:(( İlac vs kullanmak lazim degl galiba
Nily NurefsanBahar inslalah canim Okdr endiselendimki dokununca. Kafayi yememe ramak kaldi:)) annelik nasil bir duyguymus boyle🤭
Slalaylau Nily bende de şişlik oluşmuştu ani hareketlerimden ve verilen antibiyotiği düzgün kullanmadığımdan diye düşündük biz ama geçiyor
Nily Slalaylau ben 28gun once dgm Yaptim ilaclarimida duzenli kullanistim:( yeni cikti bu sislik insalah sorun cikarmaz bana
Melikesmum Nily ilki pişik olmuş olabilirsin eğer dışta kızarıklık varsa bebeğin için kullandığın kremden biraz sür . İkinci için ise bebeğin ön taraftaki kafa kemikleri iki parça daha birleşmedi o yüzden tam ortaya dokunursan iki parça olduğunu anlarsın . Bu normal Doğumda kafa tasının esnemesini sağılar .
AliyeAsel Nily canım o şişlik dikişler iyilestigi icin oluyo normal dedi doktorum benim kizimdada o sislik vardi ama geciyor zamanla meraklanma
Deletedmom444 Nily bingildagin öyle olabileceğini duymuştum ama doktora sorun üç gün kalmış kontrolüne