elifcicek_07 no. Tamamen yanlış bilgi. Güvenli bağlanma sağlandığı için ayrılık kaygısında bebek annesi gittiğinde tepki verir, geldiğinde mutlu olur. Eger bebek annesi yanından ayrıldığında tepki vermiyor ve geri geldiğinde de bebek için değişen bir şey olmuyorsa asıl sikinti budur. Yanlış bilgi vermeyelim lütfen. Ayrılık kaygısı 18 aya kadar da sürebilir diyen doktorlar var.