Mom_dery bizim de öyle 11,5 aylık oyun oynarken bile aniden gelip kucagımda oturuyo ya da sarılıyo :) koltukta oturmamı bile istemiyo bazen yerde oturuyorum :) tuvalet vs için genel de bi süre kapıdan cee e oynuyorum biraz geç görünüp ay nerde cihangir falan diyorum sonra kendimi gösterip tuvalete koşuyorum ordan bagırıyorum nerdeymiş cihangir diye 😅 tabi bunu hep yemiyor eve karasinek girdiyse şanslıyım onun peşinde koşarken bende tuvalete koşuyorum genel de söylerim ama anne tuvalete gitsin hemen gelicek burdayım tamam mı diye ayrılık kaygısı tavan oluyor 1 yaş civarı