Sadeturkkahvesi Hayallerhayatolsa bende villada oturuyorum İnşallah güvenlikli biyerdir ben akşamları tekken çok korkuyorum
Hayallerhayatolsa Sadeturkkahvesi etrafında villalar kamerası falan var şuan ama bende korkuyorum aslında akşam olunca
Sadeturkkahvesi Hayallerhayatolsa bizimde aynı kamera var kendi bahçemizde evde falan site bizimkide ama güvenlik yok kapıda bi bekçi var ama bana güven vermiyo açıkçası
Yusufagahinannesi Hayallerhayatolsa ahahahah ilk cümleden sonra devam edemedim “ villama taşınıyorum “ fjfjfu
prensprensesannesi__ Hayallerhayatolsa taşındığınız yeri tekirdağ okudumda ondan yazdım bende tekirdağlıyım😀