1kedi1kizannesi Berfin_yldz bol su, tahin, kuru incir, dereotu çok iyi geliyor ve tabiki her boşlukta dinlenmen gerekiyor. Bir de anne sütünün artması için bol bol emzirmen ve sağım yapman lazım, meme uyarılmadan süt üretimi olmaz
Zeyneppppp Berfin_yldz anne süt arttırıcı çaylar var onlarda çok işe yarıyor. Bestlak damlada güzel süt yapıyor onuda kullanıyorum şuan
elifcicek_07 Sütün yetmiyor sütün yetmiyor diye diye sütümü kuruttular benim mama ver mama ver sürekli tepemde gezdiler eşimin tarafı oysa gözümle görüyordum sütün çokluğunu ama oğlum biriken sütü çekince yeni oluşum için memeye sinyal vermiyor emmiyor ağlıyordu bende çekiyordum. Yapmamak lazımmış iki dk mızırdıyor zorla emziriyordum yeni süt oluyor lıkır lıkır içiyordu ama yinede stresten azalmıştı metro avm de maltlar var onu aldım helva ve bulguru çok tüketiyorum ve inanın hiç birşey yiyemiyorum doğumdan sonra iştahım çok azaldı hamilelik öncesi kilomunda çok çok altına düştüm sadece bu saydıklarım ve aşırı aşırı su içiyorum zaten emzirirken için yanıyor bunlar sana inan süt olarak geliyor :) birde etrafında ki insanlara cevap vermeyi öğrenince aman yarabbi süt derya deniz 😘😂 her emzirmeden sonra da sütünü sağ lütfen ben inan gerçekten yemek yiyemiyorum her şeyden vitamin olsun biraz diye iki üç kaşık o kadar süt kesinlikle çok yemekten geçmiyor. Sık sık emzirmek sürekli sürekli bunlar sütü artıran şeyler o zaten sürekli meme istiyordur şimdi küçücük zaten
Berfin_yldz elifcicek_07 Bende De Öyle Sürekli Kaynanam Sütun Yok İşte Mama Ver Çocuğa Nasıl İçin Elveriyo O Çocuk Aç Diye Diye Strese Soktu Beni Şimdi De Diyo Sen Keyfinden Emzirmedin
Nilgunelaa Yaklaşık 1 buçuk aydır bende sütüm azaldığı için meme reddi yaşıyorum. Yazılan her şeyi denedim kuru dut vs bende işe yaramadı. Meme reddi olunca emzirmeye çalışmak ve buna sabretmek gerçekten çok zor bebeğim 5 aylık çok hareketli vakit bulup sağımda yapılmıyor öyle her zaman. İlk doğduğu zamanlar bestlak kullanıyordum hastane vermişti ziyan olmasın diye kullandım hep göğüslerim taş olurdu benim acaba diyorum onun mu faydası vardı tekrar aldım denicem umarım fayda eder 😒
Zelislina Nilgunelaa aynı bende aem gibiyim bebeğim 5 aylık bestlal ilk başta yaradı şimdi yaramıyor napıcam bilmiyorum benim bebeğim biberonları da reddediyor
Adenimo Nilgunelaa ilk zamanlar göğsün sert olup zamanla yumuşamasının süt azalması ile ilgisi yokmuş. Hatta göğüs yumuşaklığının veya küçüklüğünün de sütle alakası yokmuş. Zamanla süt kalitesi iyileştiği için özellikle 40 çıktıktan sonra göğüsler eskisi gibi sert olmazmış
Star52 Berfin_yldz şimdi şöyle bu konuda bende çok çektim öncelikle bol su için. Sonrasında geceleri uyumaya çalışın. Uyku sırasında süt üretimi artar. Her emzirmeden sonra süt gelmese bile sağım yapın. Bu vücudunuza bana verdiğin süt yetmedi fazlasını yapman lazım uyarısı gönderir. Beslak damla kullanıyorum ben faydasını gördüm bir de rezene çayı ile ebebekten aldığım humana stil tea. Bu ara çayı azalttım damla ile ve sağım ile devam ediyorum. Geceleri bebek tüm memeyi boşaltsa bile sağıyorum. O sağdığımı gün içerisinde verdiğim oluyor. Çünkü akşam saatlerinde yorulmaya bağlı süt üretimi azalıyor bende.
Eliztosunannesiii Berfin_yldz bestlak bence ise yarıyor ben ikinci şişeye geçtim havuç ve dereotu tüketin uyku ve su içmek çok önemli birde mutlaka önce emzirin emzirdiğiniz göğsü sağın bu şekilde memeyi daha çok uyarırsınız bana doktorum öyle önermişti ne zaman sütüm azalsa sağımı çoğaltıyorum düzeliyor umarım size de faydası olur sevgiler
Fatos53 Berfin_yldz benimde sütüm az. Laktamil diye bir şey duydum. Çok işe yariyormus. Onu bı araştır istersen.
Mine16 Berfin_yldz Biz 1ay 1günlüğüz dün sütüm çok azdı farkettim hemen gümüş kapaklarımı taktım ve oğlumun sütleri geldi 😃😃😍 birde her sabah yulaflı yumurta yiyorum kahvaltı da Humana çay da aldım malt içecek filan bir çok şey aldım ama gümüş kapak cidden çok güzel arttırıyor sütümü
lahmacunayran48 Mine16 gümüş kapağın etkısı oluyorum bende ılk 3 ay kullandım sonra bıraktım sımdı kızım 4 aylık
Gamzetekintas Benim de zaman zaman stresten azaldığı oldu bestlak 2 şişe bitirdim faydasını gördüm Şuan Mi’mum kullanıyorum bestlak a göre bi tık daha fazla artırdı beni ikinci şişeyi aldım yine 🌸
Alparslan616161 Berfin_yldz yeşil soğanlı salata ye Bn sürekli tüketirim sevdiğim için 1 seneyi geçti emzirmiyorum sütüm var yani hala
Tugba0133 Bebeğim 35 günlük bende devamlı dur kurusu incir yulaf hurma ve tabiki bol su tüketiyorum bebeğim her talep ettiğinde emziriyorum ve bence bu süt olayı emzirdikçe artıyor diğer herşey sadece bir miktar etkiliyor diye düşünüyorum
Unhappy_mommy Berfin_yldz kuzum baba soğan yedirdiler gerçekten arttırıyor benimse bebegim etmiyordu sütüm yok diye düşünüyorduk ondan değilmiş meğer dil bağı varmış ememiyormus kızım
Kahveseveranne Berfin_yldz ben yulaf lapası yapıp yiyordum içine meyve kuru dut ne buluyorsam atıyordum kuru inciri suda haşlayıp her öğün bir bardak içiyordum bir ara lactamil kullandım bol bol yeşillik ve su tüketiyordum
Eliztosunannesiii zhraunall ya bilmiyorum ben sık emzirdikçe daha geç doluyor gibi hissediyorum memelerim sürekli yumuşak kalıyor ama üç saatte bir emzirince memem baya sismis şekilde emiyor bilemedim :(
zhraunall Eliztosunannesiii sütünüz artana kadar sık emzirin yeterince arttıktan sonra bebeğiniz istedikçe emzirirsiniz