Arkadaşlar, Bestlak kullandım sütümü arttırdı ama esas Motilium diye bir mide ilacı var onun yan etkisi süt arttırmak, en iyi sonucu ondan aldım. Ama onu toplamda 4 kür halinde kullanabiliyorsunuz. Bir kutuda 21 adet var 7 günde bitiyor.2 kutu kullanıp,2 hafta ara verip tekrar kullandım. Kesinlikle tavsiye ederim.