Kbrascioglu yaaa kıyamam yapma bebeğim düşünme öyle..
Benimde normal doğumdu ama sonrası dikişler ve hemoroid için cok zor oldu sadece emzirip gazını cıkarıyodum annem ilgilendi sağolsun hatta biraz toparlanınca uyutmaya çalıştım uyumadı anneme alıştı bende uyumuyo napcam diye oturdum ağladım ..
Kusan bir bebek kızım annem 2 ay bırakmadı beni ..
Ama annem doğum günden itibaren hep bana " Annenin alnında bir sakar iz olur ve bebekler onu öyle tanır dedi..
Şimdi üç buçuk aylık hala annemin kucağındayken kızımın karşısına çıktığımda kızım heyecanlanır gülücük atar annemde heh geldi gene sakar karı der 😅
Onları biz boğurduk onların bizden başkasına ihtiyacları yok korkma ❤️